Asta e cea mai rapida dieta! Slabesti 5 kilograme intr-o saptamana

0 75

Iti doresti sa dai cateva kilograme jos. Poti sa slabesti 5 kilograme intr-o saptamana cu un regim alimentar strict. Şi nu numai alimentar, pentru că nu vrei să ai probleme dacă dai jos atât de mult, atât de repede.

Ca sa slabesti 5 kilograme intr-o saptamana nu este suficient doar sa mananci mai putin si sa renunti la prajeli si grasimi. Trebuie, de asemenea, sa-ti formezi obiceiul de a bea in fiecare zi doi litri de apa si de a face exercitii fizice.
Cum slabesti 5 kilograme intr-o saptamana: luni
Bea in fiecare dimineata, pe stomacul gol, cate un pahar cu apa calduta cu 1 lingurita de miere si 3 linguri de suc de lamaie. Mananca orice fructe doresti, pana te saturi.
Cum slabesti 5 kilograme intr-o saptamana: marti
Mananca legume. Salate, legume la gratar, la aburi sau crude, insa nu le gati in ulei si nu le manca alaturi de carne sau alte preparate.
Cum slabesti 5 kilograme intr-o saptamana: miercuri
Combina dietele din primele doua zile. Mananca si fructe si legume, bea cel putin doi litri de apa si fa miscare timp de o ora.
Cum slabesti 5 kilograme intr-o saptamana: joi
Mananca doua-trei banane, si supa crema de legume, fara prea mult ulei si fara smantana. Bea doi litri de apa cel putin si fa miscare o ora.
Cum slabesti 5 kilograme intr-o saptamana: vineri
Dimineata mananca cereale simple iaurt dietetic. Poti alege fulgi de ovaz, pentru ca sunt plini de nutrienti si iti dau energie pentru intreaga zi.
La pranz, mananca un bol cu supa crema de legume.
Seara, consuma doua banane si bea un suc proaspat de portocale.
Cum slabesti 5 kilograme intr-o saptamana: sambata
Mananca orez fiert cu legume, un bol cu supa crema si un pahar cu lapte batut. Intre mese, poti manca morcovi cruzi, intrucat sunt plini de vitamine.
Nu uita sa bei multa apa. Fa miscare timp de o ora, la sala, acasa sau in aer liber.
Cum slabesti 5 kilograme intr-o saptamana: duminica
Poti manca si legume la gratar, fara ulei, orez fiert, supa si iaurt. De asemenea, duminica te poti „rasfata” cu migdale, alune si nuci. Atentie, acestea trebuie sa fie crude, in niciun caz prajite in ulei si sarate.
Bea in continuare multa apa si mergi la sala sau la alergat.
loading...